TALSAYAK

Edebiyat ve Eğitim Seçkisi

Gözler ve Sen

Posted by talsayak 25 Kasım 2005

Başlarda bir kıvılcım olan aşkım
Sonra
Bir şehri bile yakabilecek bir alev oluyor
Bu alevi tutuşturan sensin.
Her zamanki gibi bak yine gözlerime
Gir yine kalbime içeride bir sen ol sadece
Kalbimin atışlarını kendine göre ayarla..

Yürüyelim mi yağmurda el ele??
Neden soruyorum ki ben bu soruları hatta kime
Sen yoksun yanımda bile değilsin
Sessizce ağlıyorum yine.

Giderken veda etmek istemezdim sana
Bir gün yine demek için belki ama dedim
Yine baktım gözlerine
Ama kendimi göremedim giderken gözlerinde
Niye? Niye? Niye?
Vardır bir cevabın her halde.



Hadi gülümse gözlerime
Seni seviyorum de, bir şey de!..

Murat Ersoy
9-I 421

Bir Cevap Yazın

 
