TALSAYAK

Edebiyat ve Eğitim Seçkisi

VEFASIZ

Posted by talsayak 25 Kasım 2005

Sevgiye hasret bu yürek
Hep seni ister
Bilmez misin be vefasız

Aşka susayan bu gönül
Seninle coşmak ister
Gelmez misin be vefasız

Sana yangın sevgi dolu bu yürek
Sana kavuşmak ister
Görmez misin be vefasız

Adı sevgi bu yolun sonu ise ölümsüzlük
Yolunu sevgiden geçirip ölümsüzlüğe ulaşmak
İstemez misin be vefasız

Aşk uğrunda her şeyi feda edebilmektir
Benim için kendini feda
Etmez misin be vefasız

Aşk son durağı olmayan sonsuz bir yolculuktur
Benimle bu yolculuğa
Çıkmaz mısın be vefasız

Bilmiyorum sen bensiz olabilir misin?
Ama şunu iyi biliyorum
Ben sensiz olamam be vefasız

SELAHATTİN YEŞİLBURSA
Felsefe Öğretmeni
22-08-2002

ÇAMDİBİ-İZMİR

Bir Cevap Yazın

 
