TALSAYAK

Edebiyat ve Eğitim Seçkisi

Bir Mektup

Posted by talsayak 30 Kasım 2005


Merhaba aziz kardeşim,
15/05/2005

Verimli bir yazma serüveni gerçekleştirdiğini görüyor, tebriklerimi sunuyorum.
Çocuk şiirleri kitabını sabırsızlıkla bekliyorum. Tavsiye edilecek eserler arasında yer alacak olması cidden sevindirici. İnşallah.
Konya’da Suna Yayınları adı altında bir yayın evi faaliyete geçirdik. Önce eğitim fakültelerinde okutulan bazı derslerle ilgili kitaplar yayımlayarak kurumlaşmaya çalışalım, ayaklarımız yere sağlam bassın diye düşündük. Çocuk Edebiyatı’nın ardından İlköğretimde Drama ve Okul Tiyatrosu adlı kitapları bastık. Fena gitmiyor. Tiyatro ve Canlandırma kitabını da yazın basmayı planladık. Söylemiş miydim bilmiyorum, aslında amacım, işletme mezunu kardeşime bir iş kurmaktı.
Harçlığını çıkarıyor, çok şükür.
Şu sıralar Öykü ile Terapi adı altında 40 eğitici öyküden oluşan ve 8-10 yaş grubuna hitap edecek bir set üzerinde çalışılıyor. Ben yazıp teslim ettim. Resimleme aşamasında.
Uğur Böceği Yayınları için 20 öyküden oluşan bir set hazırlamıştım, bir yıl geçti, henüz haber yok.
Yıllardır yayımlanmak için sırasını bekleyen ve matbaadan matbaaya taşınan şiir, hikaye, rubai, mensur şiir kitapları da yeniden kapak tasarımları yapılarak sıraya kondu. Daha önce defalarca kendi kendime tekrarladığım gibi, ya nasip!
Görüşmek ve yazışmak üzere.
Selam ve muhabbetle.
Allaha emanet ol.

Yard. Doç.Tacettin Şimsek
Atatürk Üniversitesi
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi
Türkçe Öğretmenliği Bölümü

Bir Cevap Yazın

 
