TALSAYAK

Edebiyat ve Eğitim Seçkisi

Kasım’ın Son Günü

Posted by talsayak 30 Kasım 2005

Kasım’ın son günü. İçinde bahar geçen bir mevsim daha bitti. Ekim beni çok üzmüştü. Çünkü Ekim, bundan böyle benim için içinden ölüm geçen bir ay olacak? Kasım’da da bunun ağırlığını hep hissettim. Ama bir saat sonra saatler ve takvimler Aralık’ı gösterecek?
İşte akşam, işte içlenme, işte hüzün! Ben her biten Kasım’da böyle hüzünlenecek miyim?. Bilmiyorum.

İbrahim Demirci’nin dediği gibi:

“Pazara kestane dağa kar düştü
Tarihten üç elma daldan nar düştü
Kırağı yerine sanki kor düştü
Kavruldu yapraklar yandı çiçekler!..”

Tam 42 gün olmuş babam öleli?

Bir Cevap Yazın

 
