TALSAYAK

Edebiyat ve Eğitim Seçkisi

Rüzgârların Estiği Vakit

Posted by talsayak 24 Aralık 2005

Rüzgarların estiği vakit
Üşürüm,toz duman olur her yer
Ağaçlar halay çeker
Yerdeki kağıtlar uçuşup
Etrafımda daire çizerler
Şapkamı alıp götürmek ister rüzgar
Şapkamı elimle tutarım
Önüme bakmama izin vermez adeta
Yapraklar teker teker dökülür
Saçlarım gibi
Uçup gitmek ister insan
Hem de taa uzaklara
Ayaklarım rüzgarla bir
Adımlarım hızlanır
Zor ama yokuşlar çıkılır
Saçlarım ağarır
Sonbahar gelir tenim sararır
Hüzünlenirim esişiyle bir rüzgarın
Mermerler çatlar
Su gibi akarsın üstünden koca bir hayatın
Toprak yanar
Birde güneş battı mı?
……….
Rüzgarların kesildiği vakit
Ölürsün!
Rüzgar yine eser..
Başka hayatlar,başka şiirler için…

SELİM RAŞİT GÖL

2 Yanıt to “Rüzgârların Estiği Vakit”

  1. Mecazz said

    raşit
    şiirini yalın, içten ve çok naif buldum.
    bu tarz yeni şirlerini bekliyorum.
    önümüzdeki yıllarda imzalı şir kitabını bekliyorum. ama beleş…
    başarılar…

    Mustafa Ocak
    Fizik Öğretmeni

  2. Mecazz said

    Senin bu yönünü hiç bilmiyordum.İyi bir ifade gücün var.Başarını öss de de bekliyorum.
    Fazıl GÖRGÜLÜ
    REHBER ÖĞRETMEN

Bir Cevap Yazın

 
