TALSAYAK

Edebiyat ve Eğitim Seçkisi

BEŞİNCİ MEVSİM

Posted by talsayak 12 Mart 2006

Günün en karanlık, en kasvetli ve umutsuzluk verici anı ne zamandır biliyor musun?: güneş doğmadan hemen önceki zaman. Gecenin o dondurucu soğuğunda, karanlığın sonsuza doğru giden girdabının başında ve umutların tükendiği yerde? işte her şey o zaman evrim geçirircesine değişir. Bir dönüm noktasıdır o an!
Senin gelişinde benim dönüm noktam oldu. Güneşin o en karanlık anda bir devrim yaparcasına doğması gibi sen girdin hayatıma. Güzelliğinle, eşsiz kişiliğinle bir güneş gibi doğdun dünyama.
Artık hayatım iki dönemden oluşuyor. Seni tanımadan önceki ve tanıdıktan sonrası olmak üzere?
Çünkü sen yalnız gelmedin. Senin gelişin yeni kavramları, duyguları, düşünceleri de beraberinde getirdi. Kendini dış dünyadan soyutlamış olan renk,tat bakış açısı? kısacası sayamayacağım kadar çok değer kazandı bu benlik sende..
O kadar ki bu kavramlar beni de soyutladı gerçek yaşamdan. Artık hayata bambaşka bir vizyondan bakıyorum , içimdeki senle ve artık sevgi posasında erittiğim ve sonsuza kadar sürecek olan beşinci mevsimimi yaşmaktayım!!!
Öyle bir mevsim ki bu; engel tanımaksızın yaşanan bir olgu. Yaşanan kış mevsimi , yas tutan hava , sert yağmur ve kar, acımasız rüzgarlar? bunlar bile gözümde yeni,olumlu anlamlar kazandı sayende.
Yas tutan siyah gökyüzü umurumda değil. Çünkü yüreğim aydınlık benim.sevginin verdiği ışıkla pırıl pırıl saydam bir camın ardından bakıyorum dünyaya. Dışarıda yağmur yağıyormuş, soğukmuş, gökte bir tek yıldız bile yokmuş umurumda değil. Yüreğimdeki havai fişeklerini göklere yükselttim. Bin bir yere ,bin bir renkte ışık saçıyorum şimdi.
Tıklım tıklım yalnızlığım, kulaklarımı patlatan sessizlik, kuş uçmayan pencere? aynı gökyüzünün altında ama farklı yerlerde olduğumuzu bilmek yeter bana..!
Artık uçan kuşlar şefkatle bakıyor , yağan yağmur tenimi okşayarak akıyor, bir zamanlar yüzümü kırbaçlayan rüzgar artık yüzümü öperek aşıyor bedenimi. Çünkü ben yüreğimdeki beşinci mevsimimle bakıyorum hayata?
Senden ötesini umursamıyorum. Çünkü ben seni seviyorum. Ve seni sevdiği için yüreğimi seviyorum!!!


Şeyma GELEN
10 S0S-A

Bir Cevap Yazın

 
