TALSAYAK

Edebiyat ve Eğitim Seçkisi

Sorulardaki Ben

Posted by talsayak 22 Mart 2006

Yıllar sonra, soğuk bir sonbahar gecesi ıssız kaldırımlarda dolanın,
O geceyi iyi anlayın, güzel yaşayın.
Islak kaldırımlara insanları sorun hatta,
Her gün acele acele kendilerini çiğneyen insanları…

Duvar başlarında, ağaç kavuklarında tüneyen baykuşlara sorun,
Görün ki mutluluğu nerede unuttunuz.
Göz yaşını sorun onlara,
Akıtmaya bin bir sebep bulduğunuz damlaları,
Bakın neleri görmediniz.
Ve bir de beni sorun o soğuk, o ıssız, o rüzgâr matemine,
Size gösterirler sönmüş bir feneri.
Artık hayata açılmayan gözlerimi,
Resim olur yollarımda
Sırlar doludur yıllarımda
Ve beni son hatıralarımda arayın,
Ancak orada bulursunuz beni.
Beni hayata bağlayan aşkı bulursunuz.
Sarhoş naralarında yazdığım son şiir…
Sizi o dünyalar sultanına götürür,
Bakmayın hatıra defterime,
Size bir şey katmaz.
Her şey aşka bıkmış, kararmış kalbimde gizli…

SELİM RAŞİT GÖL
11 / FEN C

Bir Cevap Yazın

 
