TALSAYAK

Edebiyat ve Eğitim Seçkisi

11 Mayıs’ta 9-G İle

Posted by talsayak 10 Mayıs 2006

Bu gün üçüncü saat, 9-G’nin ısrarı üzre bilgisayar odasına gittik. Bilgisayarlar açılır açılmaz herkes kendi havasında. Ama özellikle http://kitapfaresi.blogspot.com ya da http://acans.blogspot.com adreslerine girerek yorum yazmalarını istedim. Sonuç: Koca bir bomboşluk. Hiç kimse yorum yapmamış. Çıkmamış candan ümit kesilmez, yine de yorumlarını bekliyorum…
Bir de şu tepemde kafamı şişiren olmasa… Cahit Zarifoğlu’nun dediği gibi ya da “Dili şişiren badem mi?”
Belki de Badem Çiçekleri?
Siz ne dersiniz; Gizem, Elif, Fatma, Ezgi, Barış, Orhan, Hasaneyn(iki hasan demek), Onurcan, Cemal…?
Haydin yemeğe! Gün batıyor… Afiyeti şeker olsun. Bu gün de böyle olsun.

İsmail KARAKURT

HAMİŞ: Büşra, Melih, Ceyda, Ali de varmış burada, onları da ekleyelim…
Özellikle kimin kafa şişirdiği belli olmuyor mu? Ki bazıları üzerine alınıyor?
Son bir atasavı iyi gider bunun üzerine: “Yarası olan merhem alsın!”
Bir de “Benim yazımı okumadınız yavv!” diyor ve ekliyor uzun saçlı çen çen kız “Hocammm, kırıldım size!”, hatta bir de tehdit savuruyor: “Görürsünüz!”

8 Yanıt to “11 Mayıs’ta 9-G İle”

  1. Mecazz said

    Nerdesiniz 9/G’liler….
    Bir tık bile yok sizden!

  2. brs said

    9/G’liler okusalar da yorum yazan yok sanırım hocam. Mezunlarla idare ediverin artık.😉

  3. Mecazz said

    eyvallah barış!.. biz de şairin dediğini bir daha tekrarlarız:
    “Ustada kalırsa bu öksüz yapı,
    Onu sürdürmeyen çırak utansın!”

  4. Anonymous said

    ok ya burdayız ben 9-g denim walla o gün süperdi.böle bi yazının yazılması doorusu beni baya gurulandırdı.tşkkrler hocam nice böle güsel günlere😀

  5. Mecazz said

    eyvallah…
    benden de aynı temenniler has tilmizlerim benim…

  6. Anonymous said

    öhöm öhöm..eminim ööledir hocam(iyi bi şey dediniz galiba,hoş sizden kötü söz beklemek terbiyesizlik olurdu değil mi?? :p )(wasowsky)

  7. Mecazz said

    Ne demek istiyorsun Wasowsky! Nerden çıktı iyi bir şey, kötü bir şey… Benim ne ve nasıl bir şey diyeceğimi biliyorsun zaten. Siz benim has, hassas ve hassaten en nazenin tilmizlerimsiniz!..

  8. Anonymous said

    hocam allah aşkına işkence yapmayın bize…walla anloamıoz…biraz daha türkçeleştirsek???(wasowsky)

Bir Cevap Yazın

 
