TALSAYAK

Edebiyat ve Eğitim Seçkisi

Çocuk Sesimde Gül Kokuları

Posted by talsayak 13 Mayıs 2006


-Bütün anneler için-

Beni geleceğe
Melekler taşıyor anne
Beni ışıklı günlere.

Gökyüzünde serazat kuşlar
Çocuk sesimde gül kokuları
Bu şarkıyı anneme
Alın götürün kuşlar.

Her gece
Kaf dağının ardına uçan
Görklü aynaları alıp kaçan
Şehzade benim anne.

Çocuk sesimde gül kokuları
Özlemin içime sığmıyor anne
Aynalara bakıyorum
Seni görebilme umuduyla
Cebimde aynalar saklıyorum.

Kuşları
Güneşi çok seviyorum anne
Ekmeği
Suyu
Babamı
En çok seni
En çok Allah`ımı…

İsmail karakurt

Bir Cevap Yazın

 
