TALSAYAK

Edebiyat ve Eğitim Seçkisi

Karneleri Verdik, Nihayet Tatil

Posted by talsayak 19 Haziran 2006

Arkadaşlar,
İstediğimiz gibi ya da değil, nihayet bir eğitim-öğretim yılı daha bitti.
ÖSS?ye giren öğrencilerimiz için hayırlısı olsun.
Ara sınıflar için de nice güzel yıllara diyorum?
Ömür de bitiyor bu arada. (Bunu kendi adıma söylüyorum.)
Bugünlerimizi aramayız inşallah..
Yazı, yaz tatilini iyi değerlendirmeniz dileklerimle
(Okuma ve yazma işini lütfen bırakmayınız.
En azından üç kitap okuyun, mutlaka GÜNLÜK tutun!)
Kendinize hoşça bakınız
Bizleri mesajsız bırakmayın.

Selamlar ve sevgiler?

İsmail KARAKURT
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni

Bir Cevap Yazın

 
