TALSAYAK

Edebiyat ve Eğitim Seçkisi

11. Sınıf Dil ve Anlatım Dersi Örnek Ödev Konuları

Posted by talsayak 2 Ocak 2008

Fotoğraflı otobiyografi çalışması
Fotoğraflı biyografi çalışması
Verilen metinlerdeki ses olaylarını açıklayarak, sunum haline getirme.
Günümüzde yaygın olarak kullanılan anlatım bozukluklarının şema, resim, slayt, yazı olarak gösterilmesi.
Farklı metinler seçilip anlatım türlerinin gösterilmesi(dosya halinde)
Anlatım türlerinin slayt halinde hazırlanması
Öğretici metinlerin tanımı, özellikleri, Türk ve dünya edebiyatındaki temsilcileri ve örnek eserlerinin slayt haline getirilmesi (Mektup, günlük, anı, biyografi, gezi yazısı, sohbet, haber yazıları, fıkra, deneme, makale, eleştiri…)
Sözlü anlatım türleri{röportaj, mülakat(görüşme), söylev(hitabet, nutuk)}hakkında bilgi, bunların Türk ve dünya edebiyatındaki yeri ve önemi; ayrıcı temsilcileri ve örnek eserlerinin slayt haline getirilmesi

Bir Cevap Yazın

 
