TALSAYAK

Edebiyat ve Eğitim Seçkisi

Akrostiş

Posted by talsayak 11 Ocak 2008

Senden başka kimseye söylemedim bu sözleri
Ebediyen sen olacaksın hep seveceğim seni
Nakış nakış işledim kalbime ismini
İşkence çektirme artık anla şu garip seveni

Sonu vardır her şeyin ama benim sevgimin sonu yok
Evren kadar büyük evrendeki varlıklar kadar çok
Vefasız sevdiğim saplama kalbime bir ok
İçleniyorum her gün çünkü sen yoksun gözlerin yok
Yapamaz bu kalp senden ayrı
Ortaya yığılır kalır olmaz artık bana hayrı
Reddetme ne olur verme bana bu zararı
Unutamam seni bir kere sevmişim gayrı
Muhtaçtır bu gönül sana yapamaz senden ayrı

Rıdvan Kaynak
9/B 543

Bir Yanıt to “Akrostiş”

  1. Anonymous said

    buna en güzel örneklerden biri de mona rosa şiiri şiirde akrostişin oldugu yıllar sonra farkedildi

Bir Cevap Yazın

 
